Formular de retur, reclamații și înlocuire, descarcă AICI>>
Dacă întâmpinați o problemă la imprimarea formularului, vă rugăm să scrieți cererea dumneavoastră pe avizul de însoțire primit cu produsul. Dacă doriți o rambursare, specificați un cont bancar cu numele titularului, iar dacă doriți să primiți un alt produs în schimb - scrieți numele, culoarea și mărimea articolului selectat. Termenul limită de procesare a comenzilor returnate este de 48 de ore de la data primirii de către noi. Avem nevoie de el pentru procesarea tehnologică a expedierii dumneavoastră. Imediat după finalizare, veți primi informații prin e-mail. Livrările primite vineri sunt procesate în prima zi lucrătoare. Livrările trimise incorect (fără documente și o descriere a solicitărilor clientului) sunt procesate cu întârziere.
Schimb cu altă mărime sau cu alt produs.
În cazul în care dorește să schimbe mărimea bunurilor comandate și primite sau dorește un alt produs, clientul are posibilitatea de a schimba bunurile achiziționate în termen de 14 zile de la primirea acestora. Cumpărătorul este responsabil doar pentru valoarea redusă a mărfurilor cauzată de testarea lor diferită de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare a acestora. Mărfurile returnate trebuie să fie cu etichete, în stare bună de vânzare, nepurtate, spălate, călcate, rupte, curate și fără mirosuri neplăcute (cum ar fi creme, parfumuri sau fum de țigară). Expedierea trebuie să fie însoțită de: o chitanță de mărfuri și un formular pentru retururi, reclamații și schimburi. In cazul returnarii si schimbarii comenzii, serviciile de curierat sunt pe cheltuiala clientului. Clientul are dreptul de a schimba un articol achizitionat cu un/un produs/ele selectat/ele din magazin, prin marcarea produsului/ele dorit/e in formular. Atunci când un client dorește să înlocuiască un produs cu altul, mai scump decât cel pe care îl returnează, Ivet.bg deduce suma plătită inițial de client pentru produs/e și informează clientul cu privire la valoarea suprataxării finale.

VĂ RUGĂM, NU PLASAȚI O ALTĂ COMANDĂ PE SITE!
Toate aspectele legate de schimbul și returnarea produselor pot fi discutate prin e-mail [email protected].
Dacă aveți nelămuriri, puteți suna la telefon:0 31 229 52 38.
Dacă condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite, înlocuirea nu va fi posibilă!
Anularea comenzii
Clienții magazinului online IVET.RO pot returna un articol achiziționat în 14 zile de la data primirii. Utilizatorul este responsabil pentru valoarea redusă a bunurilor cauzate de testarea acestora, altele decât ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și performanțele bune. Produsul returnat trebuie să fie în stare bună, care nu sunt purtate, spălate, călcate, rupte, să fie curate, fără mirosuri (cum ar fi creme, parfum sau fum de țigară). Următoarele trebuie să fie atașate la transport: o chitanță și un formular de returnare, cerere și înlocuire. În cazul înlocuirii sau anulării comenzii, clientul plătește serviciul de curierat către Ivet.ro.
Formularul de retur trebuie introdus în colet cu produsul. Valoarea mărfurilor returnate se rambursează în conformitate cu dispozițiile articolului 54 și următoarele din Legea privind protecția consumatorilor.
Reclamații
Reclamația poate fi depusă în cazul unor defecte de fabricație stabilite de bunuri trimise, produsele greșite, altele decât cele comandate (se trimite e-mail cu imaginile la produs/produsele, la adresa specificificată mai sus). În cazul unui produs primit cu defect sau lipsă, vi se va face înlocuire pentru același produs comandat. Revendicările pentru mărfurile deteriorate în timpul transportului sunt considerate numai pe baza unei declarații de plângere formulate în prezența unui curier. În cazul unei reclamații, vânzătorul își asumă valoarea serviciilor de curierat pe cheltuiala sa. Trimiteți-ne imaigini înainte de a contacta operatorul nostru pentru a specifica modul de returnare în cazul unei reclamații. Revendicările sunt acceptate în conformitate cu procedura descrisă la articolul 122 și următoarele din ANPC.
- Returnarea coletelor cu plata ramburs de către firma Ivet.Bg nu sunt acceptate.
- Returnarea produselor se poate face cu orice firmă de curierat sau prin Poșta Română (taxa pentru retur vă comunică doar firma de curierat sau poșta Română cu care discutați)
- Returnarea produselor de către clienți la adresă nu sunt acceptate.Primim colete doar prin curier sau poștă.
- La returnarea și înlocuirea nu sunt supuse nici ciorapi, dresuri, piese mai mici de lenjerie de corp (chiloți, boxeri,), bijuterii, set halat+bikini, costumele de baie (înot) cămășile de noapte și protectorii de încălțăminte nu se returnează.
- Transferurile de bunuri returnate, care, din cauza ambalajelor necorespunzătoare au fost deteriorate în tranzit vor fi returnate clientului pe cheltuiala sa. Împachetați cu atenție transporturile pentru a asigura coerența în timpul transportului.
- După acceptarea produsului returnat vă trimitem un e-mail informativ, cum că am primit coletul și vă înapoiem suma datorată în termen de 14 zile în ordinea descrisă la articolul 54 și următoarele din ANPC. Se restituie doar contravaloarea produsului/lor, nu și taxa de transport. Suma se returnează în valuta EURO în contul dvs. bancar sau în cont de PayU și PAY PAL. https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/home
Produsele care, datorită ambalajului necorespunzător, au fost deteriorate în timpul expedierii, vor fi returnate clientului pe cheltuiala sa.
Toate coletele care se returnează către IVET.BG, trebuiesc bine împachetate pe timpul transportului:
IVET.BG
Bulgaria, Oraș.Sofia , cod poștal 1415
Strada. "Okolovrasten pat " Nr. 68-Vodoley-1