Categorii

Returnare și înlocuire

Formular de retur, reclamații și înlocuire,  descarcă AICI>>

 

Înlocuire pentru o altă mărime sau alt produs


În cazul în care acesta dorește să înlocuiască valoarea produselor comandate și primite sau dorește un alt produs, clientul poate să înlocuiască produsele achiziționate în termen de 14 zile de la primire. Produsul returnat trebuie să fie în stare bună, care nu sunt purtate, spălate, călcate, rupte, să fie curate, fără mirosuri (cum ar fi creme, parfum sau fum de țigară). Următoarele trebuie să fie atașate la transport: o chitanță și un formular de returnare, cerere și înlocuire. În cazul înlocuirii sau anulării comenzii, clientul plătește serviciul de curierat către Ivet.bg.
Clientul are dreptul de a înlocui bunurile achiziționate cu cel selectat de produs / ele din magazin. Atunci când un client dorește să înlocuiască cu un alt produs, mai scump decât cel care îl returnează, Ivet.bg suma dedusă inițial plătită de client pentru produsul / ele și să informeze clientul cu privire la dimensiunea unui cost suplimentar.

 

VĂ RUGĂM, NU PLASAȚI O ALTĂ COMANDĂ PE SITE!

Toate aspectele legate de schimbul și returnarea produselor pot fi discutate prin e-mail [email protected] sau la telefon:0 31 229 52 38.

Dacă condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite, înlocuirea nu va fi posibilă!

 

Anularea comenzii


Clienții magazinului online IVET.BG pot returna un articol achiziționat în 14 zile de la data primirii. Utilizatorul este responsabil pentru valoarea redusă a bunurilor cauzate de testarea acestora, altele decât ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și performanțele bune. Produsul returnat trebuie să fie în stare bună, care nu sunt purtate, spălate, călcate, rupte, să fie curate, fără mirosuri (cum ar fi creme, parfum sau fum de țigară). Următoarele trebuie să fie atașate la transport: o chitanță și un formular de returnare, cerere și înlocuire. În cazul înlocuirii sau anulării comenzii, clientul plătește serviciul de curierat către Ivet.bg.
Următoarele trebuie să fie atașate la transport: o chitanță și un formular de returnare, cerere și înlocuire. Valoarea mărfurilor returnate se rambursează în conformitate cu dispozițiile articolului 54 și următoarele din Legea privind protecția consumatorilor.

Reclamații

Returnarea poate fi depusă în cazul unor defecte de fabricație stabilite de bunuri trimise, produsel greșite, altele decât cele comandate. Revendicările pentru mărfurile deteriorate în timpul transportului sunt considerate numai pe baza unei declarații de plângere formulate în prezența unui curier. În cazul unei reclamații, vânzătorul își asumă valoarea serviciilor de curierat pe cheltuiala sa. Trimiteți-ne imaigini înainte de a contacta operatorul nostru pentru a specifica modul de returnare în cazul unei reclamații. Revendicările sunt acceptate în conformitate cu procedura descrisă la articolul 122 și următoarele din CPA.

 

  • Returnarea coletelor cu plata ramburs către firma Ivet.Bg nu sunt acceptate.
  • Returnarea produselor se pot face cu orice firmă de curierat sau prin Poșta Română
  • Returnarea produselor de către clienți la adresă nu sunt acceptate.Primim colete doar prin curier sau poștă. 
  • La returnarea și înlocuirea nu sunt supuse nici ciorapi, dresuri, piese mai mici de lenjerie de corp (chiloți, boxeri,) și bijuterii! Costumele de baie sunt supuse CERERII NUMAI în termen de 14 zile de la primirea comenzii! Costumurile de înot nu sunt rambursabile..
  • Transferurile de bunuri returnate, care, din cauza ambalajelor necorespunzătoare au fost deteriorate în tranzit vor fi returnate clientului pe cheltuiala sa. Împachetați cu atenție transporturile pentru a asigura coerența în timpul transportului.
  • După acceptarea produsului returnat vă trimitem un e-mail informativ, cum că am primit coletul și vă înapoiem suma datorată în termen de 14 zile în ordinea descrisă la articolul 54 și următoarele din CPA. Se restituie doar contravaloarea produsului/lor, nu și taxa de transport. Suma se returnează în cont PAY PAL. https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/home    
     
    Produsele care, datorită ambalajului necorespunzător, au fost deteriorate în timpul expedierii, vor fi returnate clientului pe cheltuiala sa.

Toate coletele care se returnează către IVET.BG, trebuiesc bine împachetate pe timpul transportului:

IVET.BG
Bulgaria, Oraș.Sofia 1700
Bul. "Simeonovsko Shose" 24

 


Sus