Categorii

Intrebări frecvente

Pentru a facilita cumpărăturile d-voastră, v-am pregătit o listă cu cele mai frecvente întrebări adresate consumatorilor atunci când alegeţi şi comandaţi produse dintr-un magazin online IVET.RO.

  • Trebuie să mă înscriu, pentru a plasa o comandă?
    Nu, nu este obligatoriu să vă înregistraţi. În cazul în care, optaţi la unele din ideile noastre, atunci pentru o mai bună funcţionare şi comoditate a ordinului, înregistrarea este obligatorie. Aceasta este singura şi d-voastră puteţi comanda mai uşor, urmăriţi statusul comenzii şi obţineţi informaţii cu cele mai recente produse şi promoţii.
  • Care sunt modalităţile prin care pot plasa o comandă?
    Puteţi plasa comanda online cu înregistrare în site-ul nostru sau pe facebook.
  • Ce informaţii sunt necesare pentru a plasa o comandă pe facebook?
    Pentru a crea o comandă fără să fiţi înregistrat/ă avem nevoie de următoarele informaţii: nume şi prenume, adresa exactă de livrare, telefon de contact şi adresa de e-mail. Vă rugăm să nu uitaţi să specificaţi denumirea produselor şi mărimea pe care le doriţi.
  • Care sunt condiţiile de livrare?
    Termenul standard de livrare este de trei zile lucrătoare pentru produsele marcate pe imagine cu simbolul „72 de ore”. Restul produselor au un termen de livrare de până la 21 zile lucrătoare (3 săptămâni calendaristice), deoarece majoritatea sunt comandate producătorilor la cererea individuală a clientului. Pentru confortul clienților, a fost creată o categorie de TRANSPORT 72 de ore și DISCOUNT pentru produsele care pot fi expediate imediat, iar celelalte ulterior care nu sunt din categoria livrare 72 de ore. Atunci când plasați o comandă și toate produsele pe ea sunt disponibile, vă vom trimite comanda imediat (în termen de trei zile lucratoare). Nu vă vom contacta pentru confirmarea comenzii dvs. Când efectuați o comandă și majoritatea produselor sale vor fi disponibile, vă vom trimite cu TRANSPORT GRATUIT! Într-o astfel de situație, se percepe numai taxa de „Cash on delivery” către compania de curierat dacă alegeți să plătiți în numerar la livrare. Veți primi informații de la e-mail-ul pe care l-ați primit că, comanda a fost trimisă. Când efectuați o comandă și nu aveți produse disponibile pe ea, comanda este acceptată, pentru care vă informăm doar prin e-mail, fără apel telefonic. .
  • Сu ce firmă de curierat sunt expediate coletele?
    Magazinul online IVET.RO expediază coletele cu firma de curierat "DPD România".
  • Care sunt costurile firmei de curierat?
    Costul transportului depinde de greutatea produselor comandate. După comandarea acestora, acestea se calculează automat şi o puteţi vedea. Magaziunul online IVET.RO şi sunt livrate de DPD România.
  • Aveţi magazin, unde pot proba produsele?
    Magazin IVET.EU , vindem produsele doar online. Puteţi comanda doar online sau pe Facebook.
  • Pot cumpăra produsul personal ales direct de la office IVET.RO?
    Nu, nu este posibil, deoarece stocul este separat de partea administrativă. Pentru moment IVET.RO lucrează doar cu firme de curierat.
  • Expediaţi comenzi şi în străinătate?
    Livrarea este posibilă în toată Europa, doar că preţul trasportului va fi dat de firma de curierat al ţării respective.
  • Cum să ne orientăm în alegrea mărimii?
    Intraţi în categoria ”Tabel mărimi”, unde ve-ţi găsi mărimea produsului comandat online. Înainte de a alege mărimea, puteţi intra în meniu pentru a verifica măsurile., luaţi în calcul şi înălţimea. Vă rugăm să fiţi atenţi la lenjeria intimă (sutien, bikini). În cele mai multe cazuri, puteţi alege mărimea corespunzătoare la partea de. În cazul în care aveţi nelămuriri şi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi la numărul de telefon: 0 31 229 52 38.
  • Pot înlocui produsul achiziţionat?
    Clientul are dreptul de a schimba produsul comandat în termen de 14 zile de la primirea coletului , în condiţiile în care produsul nu a fost folosit, este curat, fără mirosuri (ex: cremă, parfum,sau miros de ţigară). Pentru mai multe informaţii intraţi în rubrica de Retur şi schimbare produs
  • Ce este necesar pentru a face retur?
    Este nechesar să printaţi formularul din rubrica Retur şi schimbare produs pentru schimb. Completaţi câmpurile, iar formularul trebuie introdus în colet cu produsul primit şi returnat cu firma de curierat sau prin Poşta Română la adresa IVET.BG ЕООD : Oraş. Sofia 1700, Bul. Simeonovsko Shose nr.24
  • Cine achită taxele de transport în cazul returului?
    În cazul în care, IVET.RO nu are vină în acest Retur, taxele de curier sunt suportate de către client.
  • Cum se returnează suma achitată produsului cumpărat şi returnat?
    Suma datorată clientului se returnează NUMAI prin cont PAY PAL, vă rugăm să lăsaţi adresa de e-mail cu care este înregistat contul d-voastră în PAY PAL.
  • Este posibil să difere culoarea produsului primit cu cea afişată pe site?
    Pozele, care prezintă produsele, arată cea mai reală culoare. IVET.RO. Nu se asumă responsabilitatea culorii necorespunzătoare datorită setărilor individuale şi parametrii tehnici a calculatorului. Este permis decalaj în 1-2 nuanţe de culori.
  • De ce origine sunt produsele, care se vând în online magazin IVET.RO?
    Toate produsele care sunt afişate pe site, sunt fabricate în Uniunea Europeană, de calitate superioară, materiale de înaltă calitate, materiale franţuzeşti şi italieneşti.
  • Pot face modificări în comandă?
    După ce a-ţi lansat comanda d-voastră, acesta se primeşte automat de angajatul nostru. Din acestă cauză nu sunt permise modificările . Dar, dacă corecţia este necesară, trebuie să contactaţi telefonic în termen de 3 ore de la plasarea comenzii.
  • Pot anula comanda plasată?
    Comanda vă poate fi anulată de unul din angajaţii noştrii dacă produsul este epuizat noi vă vom îndruma către un alt produs asemănător. Dacă şi acest produs nu vi se pare corespunzător, comanda va fi anulată. Vă rugăm să nu cumpăraţi produse pe care nu le doriţi!!!
  • Pot cumpăra diferite mărimi la costumul de baie(sutien sutien şi bikini)?
    Online magazin IVET.RO, nu oferă acestă obţiune de a alege mărimi diferite la costumul de baie. Dacă nu aveţi dimensiuni standard, vă rugăm să alegeţi din cele care se reglează, atât partea de sus cât şi cea de jos!
  • Cum lucrez cu site-ul?
    În partea de sus la IVET.RO există un panou creat pentru a facilita lucrul cu site-ul. Acesta a stabilit toate paginile de informare „Despre magazin”, „Contact”, „Reguli”, ”Retur ;I schimbare produs”, „Tabel cu mărimi”, „Oferă cadou” de la care puteţi obţine raspunsuri şi sfaturi.
  • Există confidenţialitatea informaţiilor de înregistrare?
    Toate datele de înregistrare a site-ului sunt protejate de LPPD şi sunt supuse unei confidenţialităţi stricte.Vă asigurăm că informaţia este utilizată pentru servicii pentru clienţi fără probleme şi de calitate.
  • Cum să găsesc produsul meu mai repede?
    Pentru confortul dvs. clienţii noştrii dragi, am creat un filtru de căutare intern şi produsul pe care îl doriţi să-l căutaţi mai repede. Căutarea este uşoară. Doar tastaţi câmpul gol, sau sub obţiunea „căutare”- nume, categorie, produs şi alte cuvinte cheie, apoi apăsaţi butonul ENTER.
  • De ce să alegeţi un magazin online IVET.RO?
    IVET.EU este un site pentru cumpărături online de modă. Scopul magazinului este de a oferi ogamă constantă de produse actualizate şi complete pentru a ţine pasul cu tendinţele modei. Ne străduim pentru a satisface orice gust şi orice dorinţă, idei pentru cadouri neobişnuite, diverse accesorii, lenjerie seducătoare şi sexz, o varietate de haine şi reduceri impecabile. Toate acestea, desigur, de o calitate perfectă la cel mai bun preţ.

Sus